WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S - 20.09.2012

Bericht uitstellen op Facebook

U gebruikt Facebook wellicht privé, maar met een aparte Facebook-pagina kunt u ook uw zaak of bedrijf in de kijker zetten. Zo’n pagina maakt u aan via www.facebook.com/pages/create.php Hierop kunt u dan uw activiteiten, producten, acties e.d. kenbaar maken aan klanten. Dat kan simpelweg via het posten van berichten. Nieuw is echter dat u nu ook zulke berichten kunt voorbereiden, om ze pas later daadwerkelijk te gaan posten. Dat kan nuttig zijn als u bv. morgenmiddag een reclame­campagne wilt lanceren, terwijl u morgen de hele dag druk bezet bent.

Hoe werkt het? Als u een nieuw bericht intikt, dan ziet u – in tegen­stel­ling tot op uw gewone Facebook-profiel – onderaan een klokicoontje. Als u daarop klikt, kunt u aangeven wanneer het precies gepost moet worden (tot zes maanden in de toekomst, tot op tien minuten nauwkeurig).

Tip. Alle geplande posts worden verzameld in uw ‘activiteitlogboek’ (dat vindt u terug onder de knop Pagina bewerken in het Administratiepanel. Daar kunt u ze wijzigen of opnieuw verwijderen.

Op de Facebook-pagina van uw bedrijf kunt u nu ook posts voorbereiden om ze pas later op een precies tijdstip automatisch te plaatsen.

Contactgegevens

Indicator BV | Schootense Dreef 31 | Postbus 794 | 5700 AT Helmond

Tel.: 0492 - 59 31 31 | Fax: 040 - 711 17 00

klantenservice@indicator.nl | www.indicator.nl

 

KvK-nummer: 17085336 | Btw-nummer: NL-803026468B01